Prisene oppgitt på vår nettside er inkludert mva. Prisene er ikke inkludert frakt. Dette blir regnet ut etter at vi vet hvor mye som bestilles og hvor det skal sendes. Fyll inn adresse og postnummer. Du vil se totalprisen i handlekurven, inkludert fraktkostnaden, før bestillingen bekreftes.

Vi reserverer oss mot eventuelle prisendringer og feilaktig informasjon grunnet menneskelige eller tekniske feil.

Vi benytter betalingsløsningen til Walley, som tilbyr kort-, faktura- og delbetaling.

Betingelser – Walley Checkout

Walley Checkout

I samarbeid med Walley tilbyr vi betaling med Walley Checkout. Walley Checkout samler alle de viktigste betalingsmåtene i en og samme løsning - velg mellom Vipps, kortbetaling, faktura eller delbetaling (betalingsalternativene kan variere over tid). Du bestemmer selv hvilken betalingsmåte du ønsker å benytte i kassen, før du bekrefter kjøpet.

Faktura eller delbetaling innebærer at du får varene hjem til deg før du betaler. Du kan deretter velge om du vil betale hele beløpet med en gang, eller om du ønsker å dele det opp i mindre deler. Forfallsdatoen kan variere, og angis på faktura eller delbetalingsanvisningen som sendes til deg. Leveringsmåten samt eventuelle avgifter vises i kassen før du bekrefter kjøpet. For å delbetale kjøpet kreves at du inngår en kredittavtale med Collector Bank AB (registrert innehaver av varemerket Walley) før fakturaen forfaller til betaling. Dette gjør du enkelt ved å signere og sende inn kredittavtalen, se my.walley.no 

En kredittvurdering vil bli utført, og dette innebærer at dine kredittopplysninger blir innhentet. Ved forsinkelser eller manglende betaling blir det bli lagt til en forsinkelsesavgift samt forsinkelsesrenter. Fullstendige vilkår for Walley finner du her: Vilkår og SECCI. 

På my.walley.no kan du se alle fakturaene dine fra Walley.

Hyperlinks

Alminnelige villkår for faktura og kontokredit: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_NO.pdf

Standard europeisk brukerkreditinformasjon: https://cdn.walleypay.com/terms/SECCI_NO.pdf

Alminnelige vilkår faktura B2B: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_B2B_NO.pdf

Bestilling

Du vil motta en ordrebekreftelse på mail. Når din ordre er klar og er på vei vil du motta informasjon på sms eller mail.

Varer som spesiallages og -kuttes etter dine mål og ønsker kan ikke kanselleres etter bestilling. Dette gjelder for kanal polykarbonatplater og for drivhusmodellene Forta, Sanus og Drivhus i Tre.

Om kunden ikke tar imot bestillinger med drivhus, drivhustilbehør og polykarbonatplater til avtalt leveringstid vil Drivhussenter.no fakturere kunden et gebyr lydende 30% av bestillingens totale verdi.

Dersom du unnlater å hente bestilte varer fra hentested for Postnord og Posten/Bring vil du bli fakturert for returkostnaden av forsendingen(e). Returkostnaden er den samme som fraktkostnaden på forsendingen(e).

Frakt

*AKKURAT NÅ!!
Vi tilbyr gratis frakt på utvalgte, merkede drivhus til store deler av Norge.
OBS!! Tilbudet gjelder kun for postnummer 0000-7599*
*Enkelte unntak gjelder. Vennligst legg til ditt postnummer i handlekurven for å beregne fraktkostnaden.

Fraktkostander på drivhus vil bli beregnet ut i fra leveringsadresse.
Frakt fra 750,-
Etter at ønskede produkter er lagt i handlekurven kan du legge inn leveringspostnummer. Nøyaktig fraktpris vil da vises.

Vi sender og leverer drivhus og polykarbonatplater kun til adresser oppgitt i folkeregisteret som fast bopel, og ikke nord for Tromsø og Skibotn. Levering til f.eks. hytteadresser kan avtales, men dette forutsetter fremkommelighet med varebil. Dersom leveringsadressen er på en øy, begrenses levering til bakkeplan på kai. Videre frakt må kunden selv sørge for.
Vi forbeholder oss retten til å kansellere din ordre dersom leveringsadressen er utenfor transportfirmaets leveringsområde.

Hvis ikke fraktpris vises eller om leveringsadressen er på en øy, vennligst kontakt oss på kundeservice@drivhussenter.no for å få fraktpris til din adresse.

For mindre bestillinger gjelder følgende:
Fraktkostnaden vil bli beregnet etter vekt, størrelse og leveringsadresse.
Endelig fraktkostnad vil bli regnet ut når leveringsadresse er fylt ut og før betalingen gjennomføres.

Normal produksjonstid for drivhus «Standard» og «Viking» og polykarbonatplater er 1-3 uker.
Normal produksjonstid for drivhus «Sanus / Sanus XL» med kanal polykarbonat er 2-4 uker.
Normal produksjonstid for drivhus «Sanus» med herdet glass er 4-6 uker.
Normal produksjonstid for drivhus 
«Drivhus I Tre» er 4-6 uker.
Normal produksjonstid for drivhus «Forta» umalt (aluminiumfarge) og med kanal polykarbonat er 4-6 uker.
Normal produksjonstid for drivhus «Forta» med RAL-farge og/eller herdet glass er 6-8 uker.

NB! I høysesong tar vi forbehold om lenger leveringstid. Når din ordre er på vei vil transportør kontakte deg for å informere om leveringstidspunkt.

Det er levering til Trondheim og nordover ca. én gang i måneden.

Levering skjer med stor varebil. Det er derfor en forutsetning at transportørene kan komme helt frem med sine biler. Er du i tvil om dette, vennligst kontakt oss før bestilling. Om transportøren mener han/hun ikke kan levere helt frem til avtalt sted, forbeholder de seg retten til å losse der de mener det er best tilgjengelighet. Transportørene leverer 7 dager i uken og det er transportøren som bestemmer leveringsdag og leveringstidspunkt. Transportøren vil kontakte deg for å avtale levering på det telefonnummeret du har oppgitt i bestillingen din og du må derfor være tilgjengelig på telefon.

Varene losses og plasseres på gårdsplass. Kunden må være hjemme, tilgjengelig og behjelpelig med lossing av varer om det skulle være behov for det. Ønsker du å få levert varene på andre steder på tomten, må dette avtales med transportør FØR levering. Eventuelle merutgifter knyttet til dette må kunden selv bekoste.

Kontrollér alltid varene dine! Transportørene eller Drivhussenter er ikke erstatningspliktige for synlige skader på kolliene som oppdages etter at transportøren har forlatt stedet. Synlige skader skal straks meldes til transportør på stedet og noteres på fraktbrevet.
Når du mottar varer fra Drivhussenter må du kontrollere hele forsendelsen etter ødelagte og/eller manglende deler før transportør forlater stedet. Ved skade og/eller mangler skal du notere dette på fraktbrevet samt dokumentere og melde ifra til kundeservice@drivhussenter.no.
For drivhuspakker må det sendes inn henvendelse på ødelagte og/eller manglende deler, som ikke var synlig ved levering, innen 14 dager etter at varene er levert. Kunden skal dokumentere skader og/eller mangler og melde dette til kundeservice@drivhussenter.no.
Vi dekker kun kostnadene til én forsending for å erstatte manglende og/eller ødelagte deler. Du må derfor være sikker på at du har sjekket alle mottatte artikler før du kontakter oss.

Product added to wishlist