*AKKURAT NÅ!!
Vi tilbyr gratis frakt på utvalgte, merkede drivhus til store deler av Norge.
OBS!! Tilbudet gjelder kun for postnummer 0000-7599*
*Enkelte unntak gjelder. Vennligst legg til ditt postnummer i handlekurven for å beregne fraktkostnaden.

Fraktkostander på drivhus vil bli beregnet ut i fra leveringsadresse.
Frakt fra 750,-
Etter at ønskede produkter er lagt i handlekurven kan du legge inn leverings-postnummer. Nøyaktig fraktpris vil da vises.

Vi sender og leverer drivhus og polykarbonatplater kun til adresser oppgitt i folkeregisteret som fast bopel, og ikke nord for Tromsø og Skibotn. Levering til f.eks. hytteadresser kan avtales, men dette forutsetter fremkommelighet med varebil. Dersom leveringsadressen er på en øy, begrenses levering til bakkeplan på kai. Videre frakt må kunden selv sørge for.
Vi forbeholder oss retten til å kansellere din ordre dersom leveringsadressen er utenfor transportfirmaets leveringsområde.

Hvis ikke fraktpris vises eller om leveringsadressen er på en øy, vennligst kontakt oss på kundeservice@drivhussenter.no for å få fraktpris til din adresse.

For mindre bestillinger gjelder følgende:
Fraktkostnaden vil bli beregnet etter vekt, størrelse og leveringsadresse.
Endelig fraktkostnad vil bli regnet ut når leveringsadresse er fylt ut og før betalingen gjennomføres.
Bestillinger som sendes med posten pakkes og sendes ut fortløpende.

Normal produksjonstid for drivhus “Standard” og “Viking” og polykarbonatplater er 1 – 3 uker.
Normal produksjonstid for drivhus “Åsgard” og “Forta” er 10 uker.

NB! I høysesong tar vi forbehold om lenger leveringstid. Når din ordre er på vei vil transportør kontakte deg for å informere om leveringstidspunkt.

Det er levering til Trondheim og nordover ca. én gang i måneden.

Levering skjer med stor varebil. Det er derfor en forutsetning at våre transportører kan komme helt frem med sine biler. Er du i tvil om dette, vennligst kontakt oss før bestilling. Om vår transportør mener han/hun ikke kan levere helt frem til avtalt sted, forbeholder de seg retten til å losse der de mener det er best tilgjengelighet. Transportør leverer 7 dager i uken og det er transportøren som bestemmer leveringsdag og leveringstidspunkt. Transportør vil kontakte deg for å avtale levering på det telefonnummeret du har oppgitt i bestillingen din og du må derfor være tilgjengelig på telefon.

Varene losses og plasseres på gårdsplass. Kunden må være hjemme, tilgjengelig og behjelpelig med lossing av varer om det skulle være behov for det. Ønsker du å få levert varene på andre steder på tomten, må dette avtales med transportør FØR levering. Eventuelle merutgifter knyttet til dette må kunden selv bekoste.

Kontrollér alltid varene dine! Transportøren eller DrivhusSenter er ikke erstatningspliktige for synlige skader på kolliene som oppdages etter at transportøren har forlatt stedet. Synlige skader skal straks meldes til transportør på stedet og noteres på fraktbrevet.
Når du mottar varer fra DrivhusSenter må du kontrollere hele forsendelsen etter ødelagte og/eller manglende deler før transportør forlater stedet. Ved skade og/eller mangler skal du notere dette på fraktbrevet samt dokumentere og melde ifra til kundeservice@drivhussenter.no.
For drivhuspakker må det sendes inn henvendelse på ødelagte og/eller manglende deler, som ikke var synlig ved levering, innen 14 dager etter at varene er levert. Kunden skal dokumentere skader og/eller mangler og melde dette til kundeservice@drivhussenter.no.
Vi dekker kun kostnadene til én forsending for å erstatte manglende og/eller ødelagte deler. Du må derfor være sikker på at du har sjekket alle mottatte artikler før du kontakter oss.

Product added to wishlist